Podopieczni Fundacji Siepomaga mogą przeznaczyć zebrane środki na cele medyczne i okołomedyczne, które zostały ujęte w celu zbiórki i są zgodne ze statutem Fundacji Siepomaga.
Opłacamy lub refundujemy faktury za wydatki medyczne i okołomedyczne, takie jak na przykład:
- leki
- środki medyczne
- rehabilitacja
- sprzęt medyczny
- koszty leczenia (wizyty, badania)
- bilety lotnicze
- koszt dojazdów na leczenie, rehabilitację (np. paliwo)
Aby korzystać ze środków zebranych na zbiórce, przesyłaj nam faktury/rachunki przez Moje Siepomaga.
Zaloguj się na moje.siepomaga.pl, kliknij w „Prześlij fakturę” i wybierz jedną z opcji:
- Opłacenie kosztów – jeśli Twoja faktura jeszcze nie została opłacona i chcesz, aby koszt jakiegoś leczenia lub zakupu został opłacony bezpośrednio przez Fundację Siepomaga. Środki prześlemy na konto bankowe wystawcy/kontrahenta. Dowiedz się więcej: Opłacenie kosztów - czym jest i jak działa?
- Refundacja – jeśli chcesz otrzymać zwrot kosztów za poniesiony wydatek. Środki przelejemy na Twoje konto bankowe. Dowiedz się więcej: Refundacja (zwrot kosztów) - czym jest i jak działa?
Przydatne informacje:
👉 Nie musisz czekać na zakończenie zbiórki, żeby korzystać ze środków. Gdy na Twojej zbiórce pojawi się pierwsza darowizna, możesz rozliczyć pierwszą fakturę.
Co musi zawierać faktura/rachunek podlegające refundacji lub opłaceniu?
👉 Wiemy, że nie wszystko możesz przewidzieć, kiedy zakładasz zbiórkę. Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zmienić lub rozszerzyć jej cel, aby odpowiadał on Twoim wszystkim wydatkom związanych z leczeniem.
Dodatkowe informacje znajdziesz w Regulaminie pomocy społecznej.
W przypadku pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji,
Zespół Fundacji Siepomaga.
siepomaga@siepomaga.pl
Korzystaj ze środków