1. Upewnij się czy już nam nie przesyłałaś/przesyłałeś tej faktury.
2. Sprawdź czy faktura zawiera wszystkie niezbędne dane i jest czytelna.
Co musi się znaleźć na fakturze?
3. Przesyłaj faktury przez Moje Siepomaga.
W aplikacji Moje Siepomaga możesz zrobić zdjęcie faktury.
👉 Jeśli robisz zdjęcie faktury upewnij się, że:
- na zdjęciu widać całą fakturę - żadna z jej części nie jest ucięta,
- na zdjęciu widać TYLKO fakturę np. bez dodatkowych elementów (np. bez stołu, biurka, mebli),
- zdjęcie nie jest rozmazane.
4. Wybierz odpowiednią opcję:
Wybierz refundacje, gdy chcesz żebyśmy zwrócili Ci środki. Prześlij:
- fakturę,
- umowę kupna-sprzedaży,
- rachunek.
👉 Jeśli płacisz za swój wydatek przelewem, dodawaj zawsze potwierdzenia przelewu. np. wydruk z konta bankowego, pdf
👉 Jeśli na fakturze nie ma jasnej adnotacji, że została opłacona np. "Zapłacono gotówką", "Zapłacono kartą", "Opłacono kartą", to prześlij nam oprócz faktury potwierdzenie.
Wybierz opłacenie, gdy masz dokument, który my mamy opłacić:
- fakturę proformę,
- kosztorys (np. wycena ze szpitala),
- fakturę z odroczonym terminem płatności.
👉 Upewnij się, że na dokumencie do opłacenia znajduje się NIP oraz numer rachunku bankowego wystawcy, abyśmy mogli zrobić przelew.
👉 Kiedy będziemy potrzebować od Ciebie faktury końcowej do opłaconej przez nasz wydatku, to w Moje Siepomaga w sekcji "Prześlij fakturę" pojawi się opcja Faktura końcowa. Korzystając z tej opcji prześlij do nas dokumenty, które został Ci wystawiony do wydatku, który wcześniej opłaciliśmy.
5. Ważne by za każdym razem dodawać tylko jedną fakturę.
Możesz dodać kilka zdjęć ale dotyczących jednej faktury.
6. Jeśli wysyłasz nam korektę faktury, dodaj również oryginał.
Korzystaj z zebranych środków