Jeżeli Twoja zbiórka jest prowadzona z ramienia Fundacji innej niż Fundacja Siepomaga:
W kwestii rozliczeń skontaktuj się ze swoją Fundacją macierzystą, która widnieje jako zgłaszający zbiórkę.
Jeżeli organizatorem Twojej zbiórki jest Fundacja Siepomaga:
Sprawdź, co muszą zawierać faktury/rachunki podlegające refundacji, a następnie:
Zaloguj się do Moje Siepomaga, kliknij w „Prześlij fakturę” i wybierz jedną z opcji:
-
Opłacenie kosztów - jeśli Twoja faktura jeszcze nie została opłacona i chcesz, aby koszt jakiegoś leczenia lub zakupu został opłacony bezpośrednio przez Fundację Siepomaga. Środki prześlemy na konto bankowe wystawcy/kontrahenta.
Dokumenty podlegające opłaceniu przez Fundację np.:
- kosztorys (np. wycena operacji ze szpitala)
- faktura pro forma
- faktura z odroczonym terminem płatność
- Refundacja - jeśli chcesz otrzymać zwrot kosztów za poniesiony wydatek. Środki przelejemy na Twoje konto bankowe.
-
Faktura końcowa - jeśli Fundacja Siepomaga już opłaciła Twój wydatek na podstawie proformy, faktury zaliczkowej lub wpłaciła depozyt, prześlij nam fakturę końcową. Na przesłanie nam faktury końcowej masz 30 dni roboczych od daty wystawienia. Brak faktury końcowej może skutkować wstrzymaniem kolejnych przelewów i refundacji do momentu wyjaśnienia sprawy.
- Jeśli kwota na fakturze końcowej jest taka sama jak na dokuumecie dodanym do opłacenia - środki nie zostaną ponownie przelane do kontrahenta.
- Jeśli kwota na fakturze końcowej jest wyższa niż na dokumencie dodanym do opłacenia, dopłacimy brakującą kwotę, jeśli masz dostępne środki.
- Jeśli kwota na fakturze końcowej jest niższa niż na dokumencie dodanym do opłacenia, będziemy czekać na zwrot środków od kontrahenta.
Przydatne informacje:
Fundacja może pokryć wydatki za zakupy i usługi związane z celem zbiórki.
Jak dodać fakturę krok po kroku?
Korzystaj ze środków