Aby korzystać ze środków zebranych na zbiórce przesyłaj nam faktury.
Sprawdź jakich wydatków mogą dotyczyć Twoje faktury:
Na co mogę przeznaczać środki zebrane na zbiórce? (przykłady kosztów)
Przesyłaj nam faktury:
Zaloguj się na moje.siepomaga.pl, kliknij w „Prześlij fakturę” i wybierz jedną z opcji:
-
Opłacenie kosztów – jeśli Twoja faktura jeszcze nie została opłacona i chcesz, aby koszt jakiegoś leczenia lub zakupu został opłacony bezpośrednio przez Fundację Siepomaga. Środki prześlemy na konto bankowe wystawcy/kontrahenta.
Dowiedz się więcej: Opłacenie kosztów - czym jest i jak działa? -
Refundacja – jeśli chcesz otrzymać zwrot kosztów za poniesiony wydatek. Środki przelejemy na Twoje konto bankowe.
Dowiedz się więcej: Refundacja (zwrot kosztów) - czym jest i jak działa?
Jak dodać fakturę krok po kroku?
Przydatne informacje:
👉 Nie musisz czekać na zakończenie zbiórki, żeby korzystać ze środków. Gdy na Twojej zbiórce pojawi się pierwsza darowizna, możesz rozliczyć pierwszą fakturę.
Co musi zawierać faktura/rachunek podlegające refundacji lub opłaceniu?
👉 Wiemy, że nie wszystko możesz przewidzieć, kiedy zakładasz zbiórkę. Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zmienić lub rozszerzyć jej cel, aby odpowiadał on Twoim wszystkim wydatkom związanych z leczeniem.
Korzystaj z zebranych środków