Gdy nie dysponujesz własnymi środkami, by pokryć koszty zakupu lub leczenia, Fundacja Siepomaga może opłacić je w ramach środków zebranych na zbiórce. W takiej sytuacji koszty opłacane są bezpośrednio na konto wystawcy dokumentu (szpitala, kliniki, sklepu, apteki itp.)
Takim dokumentem może być:
- faktura proforma,
- faktura z odroczonym terminem płatności,
- kosztorys.
Dokument musi zawierać:
- dane Potrzebującego,
- informację za co będzie wykonana płatność,
- dane wystawcy dokumentu,
- poprawne dane bankowe, umożliwiające wykonanie przelewu.
Taki dokument wyślij do nas przez Panel Potrzebującego zgodnie z instrukcją.
Opłacenie kosztów następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia przesłania prawidłowo wystawionych dokumentów.
Po dokonaniu płatności przez Fundację Siepomaga i dokonanie zakupu, musisz przesłać przez Panel Potrzebującego fakturę właściwą potwierdzającą zrealizowanie zakupu lub leczenia w ciągu 30 dni roboczych od daty jej wystawienia. Sprawdź, jak powinna wyglądać prawidłowo wystawiona faktura.
Uwaga! Brak dostarczenia takiej faktury może skutkować wstrzymaniem kolejnych przelewów i refundacji do momentu wyjaśnienia sprawy!