Gdy nie dysponujesz własnymi środkami, by pokryć koszty zakupu lub leczenia, Fundacja Siepomaga może opłacić je w ramach środków zebranych na zbiórce. W takiej sytuacji koszty opłacane są bezpośrednio na konto wystawcy dokumentu (szpitala, kliniki, sklepu, apteki itp.)
Takim dokumentem może być:
- faktura proforma,
- faktura z odroczonym terminem płatności,
- kosztorys.
👉 Upewnij się, że na dokumencie do opłacenia znajduje się NIP oraz numer rachunku bankowego wystawcy, abyśmy mogli zrobić przelew.
Co musi zawierać faktura/rachunek podlegające refundacji lub opłaceniu?
Taki dokument prześlij do nas przez Moje Siepomaga (w aplikacji mobilnej lub przez przeglądarkę).
Opłacenie kosztów następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia przesłania prawidłowo wystawionych dokumentów.
Ważne:
Po dokonaniu płatności przez Fundację Siepomaga, prześlij przez Moje Siepomaga fakturę końcową (właściwą) potwierdzającą zrealizowanie zakupu lub leczenia w ciągu 30 dni roboczych od daty jej wystawienia. Sprawdź, jak powinna wyglądać prawidłowo wystawiona faktura. W Moje Siepomaga przypomnimy Ci o przesłaniu faktury końcowej - dostaniesz powiadomienie.