Refundacja ma miejsce jeśli poniosłeś wydatek, który wiąże się z Twoim leczeniem i celem zbiórki i chcesz otrzymać zwrot poniesionych kosztów na Twój rachunek bankowy. Refundacji podlegają jedynie faktury/rachunki wystawione od dnia zawarcia “Porozumienia z Podopiecznym” (przystąpienia do Fundacji Siepomaga).
Aby otrzymać zwrot kosztów za poniesiony wydatek, musisz dostarczyć nam dowód zakupu (np. faktura lub rachunek) oraz dowód zapłaty wystawiony na dane osoby Potrzebującej. Należy wysłać je przez Panel Potrzebującego, do którego dostęp otrzymasz po założeniu zbiórki.
Dowód zapłaty:
- gdy zapłacisz gotówką lub kartą płatniczą, wystarczy nam rachunek z informacją o jego opłaceniu (np. ,,zapłacono gotówką”),
- gdy zapłacisz przelewem, kartą lub Blikiem będziemy potrzebować od Ciebie również potwierdzenia transakcji (np. potwierdzenie przelewu).
Aby aktywować możliwość refundacji wydatków, musisz zweryfikować w Panelu Potrzebującego swój prywatny rachunek bankowy - zobacz jak to zrobić.
Zwrot kosztów następuje najszybciej jak to możliwe, zazwyczaj w ciągu kilku dni, nie później niż w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia dokumentów, które zostały prawidłowo wystawione.
Pamiętaj! Fundacja może pokryć wydatki za zakupy i usługi dla Podopiecznego, a nie dla innych członków rodziny.