Gdy nie dysponujesz własnymi środkami, by pokryć koszty zakupu lub leczenia, Fundacja Siepomaga może opłacić je w ramach środków zebranych w ramach 1,5% podatku. W takiej sytuacji koszty opłacane są bezpośrednio na konto wystawcy dokumentu (szpitala, kliniki, sklepu, apteki itp.)
Takim dokumentem może być:
- faktura proforma,
- faktura z odroczonym terminem płatności,
- kosztorys.
👉 Upewnij się, że na dokumencie do opłacenia znajduje się NIP oraz numer rachunku bankowego wystawcy, abyśmy mogli zrobić przelew.
Dokumenty przesyłaj przez Moje Siepomaga - możesz to zrobić w aplikacji, jak i w przeglądarce internetowej, bez wychodzenia z domu.
Jak dodać fakturę krok po kroku?
Co powinna zawierać faktura, by została zaakceptowana?
Taki dokument prześlij do nas przez Moje Siepomaga (w aplikacji mobilnej lub przez przeglądarkę).
Opłacenie kosztów następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia przesłania prawidłowo wystawionych dokumentów.
Ważne:
Po dokonaniu płatności przez Fundację Siepomaga, prześlij przez Moje Siepomaga fakturę końcową (właściwą) potwierdzającą zrealizowanie zakupu lub leczenia w ciągu 30 dni roboczych od daty jej wystawienia. Sprawdź, jak powinna wyglądać prawidłowo wystawiona faktura. W Moje Siepomaga przypomnimy Ci o przesłaniu faktury końcowej - dostaniesz powiadomienie.
Zobacz na co można przeznaczyć środki z 1,5% podatku? (przykłady kosztów)
Przesyłaj faktury bez wychodzenia z domu