1. Jakie dane muszą znaleźć się na fakturze?
✅ Wystawiona na dane Podopiecznego (imię, nazwisko, adres).
✅ Data wystawienia od dnia dołączenia do Fundacji Siepomaga, czyli od dnia podpisania porozumienia.
✅ Dotyczy wydatku związanego z celem Twojej zbiórki.
2. Czego na fakturze nie możemy zaakceptować?
❌ Odbiorcą faktury (nabywcą) nie może być Fundacja Siepomaga.
❌ Nie może mieć skreśleń i poprawek na pierwszej stronie.
❌ Dokument musi posiadać wszystkie strony i nie może być zaszyfrowany.
❌ Zdjęcia/skany dokumentów nie mogą być niewyraźne, rozmazane.
3. Jakie dokumenty mogą stanowić fakturę/rachunek?
W przypadku refundacji:
- faktura,
- umowa kupna-sprzedaży,
- rachunek.
👉 Jeśli płacisz za swój wydatek przelewem, dodawaj zawsze potwierdzenia przelewu. np. wydruk z konta bankowego, pdf
👉 Jeśli na fakturze nie ma jasnej adnotacji, że została opłacona np. "Zapłacono gotówką", "Zapłacono kartą", "Opłacono kartą", to prześlij nam oprócz faktury potwierdzenie.
W przypadku opłacenia:
-
faktura pro-forma,
- kosztorys (np. wycena ze szpitala),
-
faktura z odroczonym terminem płatności
👉 Upewnij się, że na dokumencie do opłacenia znajduje się NIP oraz numer rachunku bankowego wystawcy, abyśmy mogli zrobić przelew.
Więcej szczegółowych informacji można znaleźć w regulaminie pomocy społecznej.