Jeśli przekazałeś darowizny przelewem bankowym (tradycyjnym) na rachunek Fundacji Siepomaga, może ich nie być na zbiorczym potwierdzeniu darowizn. Potwierdzenie przelewu bankowego jest wystarczającym dowodem dla urzędu skarbowego.
Płatności online (BLIK, karta, szybkie przelewy) są rejestrowane automatycznie i powinny być na potwierdzeniu. Jeśli ich brakuje, możliwe, że podałeś inny adres e-mail podczas wpłaty. Sprawdź, czy adres e-mail był poprawny.
Jeżeli wspierałeś na siepomaga.pl przez SMS-y charytatywne (na numer: 75365), nie można ich odliczyć od podatku.
Co zrobić, gdy na potwierdzeniu nie ma moich darowizn przekazanych online (BLIK, karta, szybkie przelewy):
1. Pobierz ze swojego banku potwierdzenia transakcji, których brakuje na potwierdzeniu darowizn.
2. Zgłoś brak do Fundacji. Wyślij e-mail na adres siepomaga@siepomaga.pl, załączając potwierdzenie transakcji — brakujących darowizn. Pomoże to Fundacji w weryfikacji.
W odpowiedzi na wiadomość skontaktujemy się z Państwem.