Fundacja Siepomaga opłaca lub refunduje koszty na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, faktury proformy rachunku lub kosztorysu.
W przypadku refundacji lub częściowej refundacji, Fundacja Siepomaga zwraca Ci środki na konto bankowe podane na Twoim Koncie Siepomaga, i które zostało zweryfikowane.
Opłacając fakturę, Fundacja wpłaca środki na konto wystawcy dokumentu.
Aby wydatek mógł zostać opłacony lub zrefundowany, dokument musi zawierać:
- imię, nazwisko oraz adres Potrzebującego;
- informację dot. przedmiotu płatności;
- poprawne dane bankowe wystawcy, umożliwiające wykonanie przelewu.
Jeśli faktura składa się z kilku stron, prześlij je wszystkie. Zdjęcie lub skan powinny być wyraźne na tyle, aby było możliwe odczytanie każdego elementu.
Jak przesłać dokumenty Fundacji Siepomaga?
- Zaloguj się na Twoje Konto na stronie Siepomaga.pl i przejdź do sekcji Faktury,
- Załącz zdjęcie lub skan dokumentu, w przypadku refundacji potrzebny będzie także dowód zapłaty (np. potwierdzenie przelewu).
- Wpisz kwotę i opisz, jaki związek ma ten wydatek z Twoją sytuacją,
- Zaznacz informację, czy dokument ma podlegać opłaceniu czy refundacji.
Po zakupie Podopieczny/Opiekun jest zobowiązany wysłać Fundacji fakturę potwierdzającą zrealizowanie zakupu, w ciągu 30 dni roboczych od daty jej wystawienia.
Ze środków można korzystać od momentu pojawienia się dodatniego salda, umożliwiającego pokrycie wydatku.
Więcej szczegółowych informacji znajdziesz w Regulaminie pomocy społecznej.
W przypadku pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji,
Zespół Fundacji Siepomaga.
+48 61 278 78 17