Jeśli posiadasz fakturę lub rachunki, które nie zostały jeszcze opłacone, możesz wysłać je do nas. Fundacja Siepomaga pomoże Ci, pokrywając koszty związane z Twoją sytuacją.
Przedstaw nam fakturę pro forma, kosztorys lub rachunek. Na ich podstawie środki zostaną przekazane przez Fundację bezpośrednio na konto wystawcy dokumentu. Dokument musi zawierać:
- dane Potrzebującego;
- informację dot. przedmiotu płatności;
- poprawne dane bankowe wystawcy, umożliwiające wykonanie przelewu.
Pamiętaj!
Faktury i rachunki muszą być wystawione na Podopiecznego, a ich opis powinien zawierać krótkie uzasadnienie wydatku.
Jak udostępnić dokumenty Fundacji Siepomaga?
- Zaloguj się na Twoje Konto na stronie siepomaga.pl i przejdź do sekcji Faktury.
- Załącz plik w formie zdjęcia lub skanu.
- Wpisz kwotę i opisz, jaki związek ma dokument z sytuacją Podopiecznego.
- Zaznacz informację, że dokument ma podlegać opłaceniu.
Pamiętaj!
Po zakupie Podopieczny/Opiekun jest zobowiązany wysłać Fundacji fakturę potwierdzającą zrealizowanie zakupu, w ciągu 30 dni roboczych od daty jej wystawienia.
Więcej szczegółowych informacji znajdziesz w Regulaminie Pomocy Społecznej.
W przypadku pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji,
Zespół Fundacji Siepomaga.
+48 61 278 78 17