Refundacja jest wtedy, jeśli chcesz otrzymać zwrot kosztów za poniesiony wydatek, który wiąże się z Twoim leczeniem i celem zbiórki. Środki przelejemy na Twoje konto bankowe. Refundacji podlegają jedynie faktury/rachunki wystawione od dnia zawarcia „Porozumienia z Podopiecznym” (przystąpienia do Fundacji Siepomaga).
Aby otrzymać zwrot kosztów za poniesiony wydatek, dostarcz nam dowód zakupu (np. faktura lub rachunek) oraz dowód zapłaty wystawiony na dane naszego Podopiecznego. Dokument prześlij przez Moje Siepomaga - możesz to zrobić w aplikacji, jak i w przeglądarce internetowej.
Dowód zapłaty:
- gdy zapłacisz gotówką lub kartą płatniczą, wystarczy nam rachunek z informacją o jego opłaceniu (np. „zapłacono gotówką”),
- gdy zapłacisz przelewem, kartą lub Blikiem będziemy potrzebować od Ciebie również potwierdzenia transakcji (np. potwierdzenie przelewu).
Aby aktywować możliwość refundacji wydatków, musisz zweryfikować w Moje Siepomaga swój prywatny rachunek bankowy - zobacz jak to zrobić.
Zwrot kosztów następuje najszybciej jak to możliwe, zazwyczaj w ciągu kilku dni, nie później niż w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia dokumentów, które zostały prawidłowo wystawione.
Zobacz na co można przeznaczyć środki z 1,5% podatku? (przykłady kosztów)
Otrzymuj zwrot kosztów za poniesione wydatki