Refundacja Siepomaga umożliwia zwrot środków, które poniosłeś na cele medyczne lub okołomedyczne i zostały opłacone gotówką lub w formie bezgotówkowej (kartą lub przelewem). Zobacz przykładowe koszty, które podlegają refundacji w Fundacji Siepomaga.
- Fundacja Siepomaga refunduje koszty na podstawie prawidłowo wystawionej faktury lub innego rodzaju rachunku,
- po przesłaniu do nas dokumentu i jego rozpatrzeniu środki, przelewane są na konto bankowe, które podane jest w Twoim Koncie,
- Refundacji podlegają faktury/rachunki wystawione od dnia zawarcia Porozumienia z Podopiecznym;
- w przypadku braku na fakturze informacji o jej opłaceniu (np. zapłacono: kartą, gotówką) prześlij dokument potwierdzający poniesiony wydatek, np. potwierdzenie przelewu z banku.
Prawidłowe przesyłanie dokumentów:
- Dokumenty przesyłaj wyłącznie za pośrednictwem portalu Siepomaga.pl, po zalogowaniu na Twoje Konto.
- Załącz fakturę/rachunek w formie zdjęcia lub skanu. Jeśli posiadasz dowód zapłaty, (np. wydruk z konta) dołącz również jego skan/zdjęcie/zrzut ekranu.
- Wpisz kwotę i opisz, jaki związek ma dokument z Twoją sytuacją.
- Zaznacz informację, że dokument ma podlegać Refundacji Siepomaga.
W przypadku pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji,
Zespół Fundacji Siepomaga.
+48 61 278 78 17